فروش انواع ماگ طرحدار با قیمت عمده

قیمت ها بروز می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 09357892009

با افتخار خدمات تخصصی ما در حوزه چاپ ماگ با کمترین قیمت بازار ایران و کیفیت تضمینی (قابل تست) انجام می شود. شرکت، ادارات، سازمان ها و سایز مجموعه های بزرگ و کوچک می توانند جهت مراسمات، امور کاربردی و تبلیغاتی از این محصول استفاده کنند

انواع مدل ماگ

تنوع ماگ در مجموعه شیکالو بسیار بالاست( انواع مدل های دسته ساده، دسته قلبی، حرارتی، شاین دار، دسته و داخل طلایی و نقره ای، تمام رنگ و … اما با توجه به خاص پسند بودن و قیمت متفاوت ماگ ها، بیشتر مجموعه ها ماگ دسته ساده را انتخاب می کنند. با این حال در صورت تمایل به سفارش طراحی دلخواه روی ماگ های خاص تر با پشتیبانی ما در تماس باشید.

مدل دسته ساده (سفید)

قیمت ها بابت ماگ + طرح دلخواه می باشد - تماس: 09357892009

مدل دسته ساده رنگی

قیمت ها بابت ماگ + طرح دلخواه می باشد

ثبت سفارش 09357892009

جهت مشاهده نمونه سفارشات / کیفیت چاپ و بسته بندی پیج اینستاگرام شیکالو را دنبال کنید

نوع و کیفیت چاپ

ما در تولید ماگ ها از صنعت چاپ سابلیمیشن بهره می بریم چرا که هیچ محدودیتی در تعداد رنگ نداریم همچنین و تمامی تجهیزات و دستگاه های موجود در کارگاه شیکالو از بروز ترین دستگاه های موجود در بازار بوده تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین خروجی را داشته باشیم.

ثبت سفارش و طراحی

پس از تماس و تعامل با کارشناسان فاکتور سفارش آماده و ارسال خواهد شد، سپس تیم گرافیک ما اقدام به طراحی خواهند کرد، پس از دریافت تائیدیه سفارش شما به کارگاه ارجاع داده خواهد شد، قابل ذکر است که سلامتِ تمامی ماگ ها قبلا توسط همکاران ما در انبار بررسی شده.

نحوه ارسال سفارشات

در مرحله آخر پس از آماده سازی، سفارش شما به واحد انبار و ارسال ارجاع داده می شود.

بهترین نوع ارسال سفارشاتِ عمده به دلیل حجیم شدن کالا (در شل های 12 و کارتن های 48 تایی) با استفاده از باربری هست که هزینه بسیار به صرفه و امنیت بالایی دارد.

سفارشات بالای 48 عدد بایستی مضرب 12 داشته باشند

با عضویت در وبسایت کد تخفیف بگیرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
خانه
فهرست
حساب کاربری من
0 موارد محصول